Tevreden ouders, blije kinderen

Wij willen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom stellen we alles in het werk om jouw kind een fijne tijd te geven op onze opvang. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over een actie of situatie, laat het de betreffende medewerker(s) dan zo snel mogelijk weten. Misschien is er sprake van een misverstand en kan een gesprek al voldoende uitkomst bieden. Indien je niet tevreden bent met de geboden oplossing, kun je contact opnemen met de manager van de locatie of de adjunct directeur. Je kunt hiervoor het klachtenformulier of het verbeterformulier gebruiken,  je vindt ze onderaan deze pagina. Als je ook met het antwoord van de manager of adjunct directeur niet tevreden bent of als je je klacht liever voorlegt aan een onafhankelijke instantie, kun je terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang.

Klachtenloket Kinderopvang

Het klachtenloket geeft ouders en oudercommissies informatie en advies. Zij informeren je over de stappen die je kunt zetten. Het klachtenloket Kinderopvang is verbonden aan de Geschillencommissie Kinderopvang. Mochten advies en bemiddeling geen soelaas bieden dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie.

Het steeds beter willen doen

Kinderopvang De Eerste Stap vindt het van groot belang te leren van fouten. Het kan altijd beter. Dat is waarom wij systematisch aan kwaliteitsverbetering werken. Wij stellen het zeer op prijs als je vragen, verbetersuggesties en klachten aan ons doorgeeft.

Link naar de klachtenregeling van De Eerste Stap

Klik hier om het klachtenformulier in te vullen.
Klik hier om het verbeterformulier in te vullen.